Продавець In-Case розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3278 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Як повернути/обміняти товар, якщо він мені не підійшов? Ви маєте право повернути товар, що був придбаний у нашому магазині, протягом 14 днів від дати отримання. Це можливо за наступних умов: — товар не був у використанні; — збережений товарний вигляд, оригінальна упаковка, повна комплектація. З чого почати? Зв'яжіться з нами по телефону або напишіть на пошту incase.com.ua@gmail.com та повідомте про свій намір повернути товар. Ми маємо знати, який саме товар ви хочете повернути і з якої причини. Якщо ви хочете обміняти товар на якийсь інший із нашого асортименту, ми зарезервуємо для вас потрібну позицію. Якщо хочете повернути товар і отримати сплачені за нього кошти, ми попросимо вас надати номер банківської картки, на яку ми зможемо перерахувати кошти. Куди відправляти товар? Надійно упакований товар потрібно відправити Новою Поштою. Дані отримувача: ФОП Прокопець Сергій Олександрович +380931157373 (лише контактний для відправки!) м. Вишневе, відділення №16 (вул. Першотравнева, 24 г, прим. 6, 7) Хто оплачує доставку? Якщо товар, який ви отримали, має брак / суттєві недоліки або не відповідає опису на сайті, ми оплатимо зворотню доставку. В усіх інших випадках повернення товару оплачуєте ви. Якщо ми відправляли вашу покупку Новою Поштою, ви можете скористатись послугою "Легке повернення". В такому разі зворотня доставка буде для вас безкоштовною. Докладніше: https://novaposhta.ua/lp/ Будь ласка, не відправляйте товар з післяплатою. Ми повернемо гроші на картку, яку ви нам надали. Коли мені повернуть гроші? Ми повернемо гроші протягом 1-3 днів від дати отримання повернення.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner